E -23.41

tjena tjena!
hoppas mickan blir frisk till på onsdag, då hon fyller år!
krya på dig gumman, <3

just nu sitter jag hemma hos becci.
ska sova här inatt, mycket trevligt :)
imorgon drar vi till bjurs & ska vara med Hannes & Hampus, as niiiiz :)


idag hände det inte så mycket i gbo, gick mest runt.. jag & becci.
åt choklad & chillade!
kunde inte bli så mycket bättre faktiskt.
men nu ska jag vara social med henne eller rättaresakt på msn!
för vi sitter vid olika datorer, jag vid min & hon vid sin :)
puss & godnatt



Kommentarer
Postat av: jossan

Om ni orkar kan ni väl komma upp till ridklubben när ni är i Bjurs ? ^^

2010-08-10 @ 18:10:58
URL: http://wikmanjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback