E -13.18

hejsan.. sitter här och dricker te och är trött.
coz igår var faktiskt sjukt kul ! dansade ganska mycket och skrattade jätte mycket så man tappade nästan rösten..haha det sprutade ut skumm också, från taket ^^
vi kom hem vid 1 inatt tror jag.. då tvättade jag och mickan bort allt smink,drog på oss myskläder,la oss i sängen och spelade kort & åt choklad..
vi somnade runt halv 2 tiden tror jag och vaknade kvart i 10.
vi gick upp,bytte om (eller mickan gjorde för jag sov i mjukisbyxor o t-shirt),sen packade jag mina saker och sen släppte mickan och hennes mamma av mig vid tempo så gick jag till min mormor för dom skulle till någon och göra julgodis och jag orkade inte vara med.
men när jag kom till min mormor så åt jag frukost och sen låg jag framför tvn och somnade lite då och då haha, men hon pratade i telefonen så.
sen kom pappa och hämtade mig vid halv 1, åkte till affären och sen hem o då tog jag en macka och gjorde lite te... och nu ska jag nog gå till soffan och slappa lite, kanske sova också.
jaja, vi hörs sen PUSSPUSS

VI HAR JULLOV NU (L)(L)(L)

bild från förra året..
det är sjukt mycket snö ute & det kommer bara mer o mer..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback