E -14.54

nu är jag hemma från stan.
moster min följde med också, följde med mamma och ida när dom sprang runt där... själv hade jag inte så mycke pengar så jag tittade ut lite saker jag kan köpa sen.
jag var mest ''bärhjälp'' haha.
vi gick och åt på kina resturang också, buffé! AS GOTT.
och sen gick vi ner på stan lite igen.
när vi var klara där så åkte vi till willys och handlade, och lite gott fick vi med oss haha en paradis ask,en mozart ask och toiffee mumsimumsi.

nu ska jag bara chilla lite och sen vänta tills klockan blir fem, då vi ska till min morfar som vi alltid är hos dagen före julafton (gud det är julafton imorgon! :o) och äta lite.
och föresten vi köpte också en bodylotion som luktar sjukt gott.
ni får en bild på den!
PUSS SÅ HÖRS VI SEN

ååh, det luktar sjukt gott asso ! :O




Kommentarer
Postat av: carin

sån där har jag :p <3

2010-12-25 @ 00:16:51
URL: http://friendsforlifee.blogg.se/
Postat av: carin

svar: ja den luktar asgott =)

2010-12-25 @ 14:27:30
URL: http://friendsforlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback