E -18.28

hejsan..
sitter här med en stor kopp varm choklad mums, är så kall så det passade bra tycker jag! :) haha, och det är så sjukt gott också!
idag har det varit en bra dag tycker jag, ganska lugn och skön även fast vi slutade sent idag (15.15) men det funkade ändå förutom att jag hade jätte ont i huvet dom 3sista timmarna.
efter skolan drog jag till fg med becci och Markus mysmys :-)
åkte hem med becci runt 5 och sen har jag ätit och setat vid datorn typ.
men nu strax ska jag ta en skön dusch sen blir det att plugga som fan för har biologiprov imorgon och glömde ta hem böckerna men har ett papper där det står lite iallafall... får se hur det går!
men vi hörs senare för nu ska jag chatta med min lillasysterLinda på msn♥
Puss och kram och nyp i stjärten!



bilder jag tog igår, dom fyra första är tagna genom fönstret.



Kommentarer
Postat av: Linda

storasyster :D ♥

mitt ljus i mörkret!

2010-12-06 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback