E -18.33

hej på er ! :-)
förlåt att jag inte bloggade igår men blogg.se har varit helt cp.. man kunde inte logga in. frågade andra kompisar om dom kunde logga in men det var så för dom också..

jag sitter här färdig fixad... och lyssnar på musik!
väntar på att mickan & becci ska bli klara med sminkandet osv.
vi ska ju dra till coz ikväll.
sen sover jag hos mickan när vi kommer hem, ;-)
vi har köpt en stor marabou och en fet stor chipspåse till inatt när vi kommer hem med ont i fötterna och trötta efter allt dansande. så vi tyckte att vi var värda lite snacks :-D
men ska kolla vidare lite nu, sen ska vi typ äta?
och vi skulle åka vid kvart över 7 ? :)
jaja, vi hörs inatt annars imorgon PUSS

haha, någon jävla rand0m bild på mig som mickan hade på sin dator..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback