E -19.48

har varit på fg hela kvällen med mickan och min babe.
har varit suuuuuper mysigt!
kollade på tv från runt 3  ungefär till halv 7 :o hahahah, så när jag skulle resa mig upp så ramlade jag ner i soffan igen ..hhaha som spagetti ben typ ^^
fick vofflor där idag med jordgubbssylt + jordgubbsgrädde MUMS :-)
åkte hem typ 7 och ja sen satte jag mig här men först kollade jag vad mamma hade köpt till mig och det var två stickade tröjor + ett par svarta korta ugs..

nu snart ska jag äta lite pommes och korv sen duscha!
måste bli frisk asso... eller liksom idag i skolan så har jätte många sakt att det sett ut som att jag har gråit fett mycke för mina ögon har varit jätte blanka + så är ögonen röda som fan!
inge skönt kan jag säga. men mamma hade ögondroppar hemma som jag ska ta efter duschen så det kanske blir lite bättre tills imorgon men då blir det
no makeup :'(
jaja, hörs senare för nu ska jag äta!
PUSS


LIKSOM KOLLA! SÅ JÄVLA ÄCKLIGT DET SER UT.
klicka på den högra bilden..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback