E -21.55

nej, nu ska jag gå upp till min morfar och äta.
han hade lagat jätte mycke mat och så...
så ska vara lite snäll & gå upp och gratta min käre morfar på hans födelsedag! :)
hörs igen när jag är hemma!
PUSS

Linda, jag hoppas allt ordnar sig!
jag är jätte orolig för dig gumman.
du kommer klara dethär och jag kommer finnas vid din sida hela tiden!♥
du är verkligen en äkta vän.
du finns alltid där för mig och stöttar mig när jag är ledsen.
så nu är det min tur att hjälpa dig gumman! ♥
du är världens bästa linda murman §
du är ängeln från ovan.
du är min bästavän.
har inte kännt dig mer än några månader men det känns som att jag har kännt dig i flera år,sedan vi var små.. och det är för du är så grymt underbar!
kom alltid ihåg att du kan smsa,ringa mig eller komma!
jag ska ALLTID hjälpa dig & jag finns ALLTID vid din sida, vad som än händer.
Jag Älskar Dig Linda!♥♥♥♥♥♥♥

VÄRLDENS VACKRASTE FLICKA! & HON ÄR BARA MIN! (L)




Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaaaaaaaw! :''''')

emma gumman, jag vet att du alltid finns där, du är för speciell och underbar för att kunna beskriva!

jag älskar dej gumman , min bästavän (L)

mitt ljus i mörkret! <3333

du är finast, bäst underbarast!

2010-12-30 @ 22:01:16
Postat av: Anonym

naaaaaaaaaaaw! :''''')

emma gumman, jag vet att du alltid finns där, du är för speciell och underbar för att kunna beskriva!

jag älskar dej gumman , min bästavän (L)

mitt ljus i mörkret! <3333

du är finast, bäst underbarast!

2010-12-30 @ 22:01:47
Postat av: Anonym

naaaaaaaaaaaw! :''''')

emma gumman, jag vet att du alltid finns där, du är för speciell och underbar för att kunna beskriva!

jag älskar dej gumman , min bästavän (L)

mitt ljus i mörkret! <3333

du är finast, bäst underbarast!

2010-12-30 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback