E -22.18

nu ska jag dra mig bort mot sängen.. och sova sova sova! ska verkligen bli hur skönt som helst, mådde illa nu på kvällen och det är för jag är så jäkla trött!
så ska jag sova hela natten tills imorgon och sen dom 2 första lektionerna är först engelska och sen spanska suuuuuuuck jag orkar inte :(
sen slutar vi kvart över tre imorgon men slipper matten för kören ska träna sista timmen och det känns då verkligen skönt för orkar inte jobba matte.
och som jag sa slutar runt kvart över tre om träningen inte blir längre sen ska jag till fg men det öppnar 5 imorgon för dom ska på ngt möte och kolla hur det ser ut i bjurs!
P U S S & G O D N A T T ! ♥

random bild jag tog igår :-)




Kommentarer
Postat av: Linda

asfin! :D<3

2010-12-08 @ 07:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback