E -22.58

JAG FIXADE DET ! :D
nu kan jag blogga igen när det inte är cp.. fan va duktig jag är!

idag har jag varit på fg.. först var det väldigt tråkigt :/
men sen kom älskling runt halv 8, då vart allt bra igen haha.
fick julklappar av honom så gulligt :') vart nästan tårögd!
jag älskar honom mest av allt!

imorgon drar jag till stan med mamma, runt 10tiden?
ska köpa klart julklappar har ju bara köpt till älsklingen :o
ligger riktigt mycke efter!
har nästan inga pengar heller så några får kanske julklapparna lite efter jul.
men jaja.
nu ska jag snart gå och göra i ordning en skål med äpple o glass.
hörs senare!

bjuder på en bild från imorse :-)
jag var trött så ser lite sisådär ute...hm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback