E -23.31

nu är jag tillbaka! :)
ska alldeles strax sova också för är lika trött som jag var igår om inte tröttare vill säga ;-) orkar nästan ingenting längre ju haha!
nej men iallafall... varför jag inte har kunnat blogga idag är att jag var på fg tills halv nio ungefär sen gick jag till min mormor och kollade på tv tills typ kvart över 10 eller nå sånt sen kom mamma & hämtade mig.
så ja, jag har inte riktigt haft tid...

och imorgonbitti första timmen så har vi matteprov! USCH och fy.
jag suger verkligen på matte så vi får se hur det går, har inte pluggat något typ heller så INTE BRA EMMA!... FYYYYYYYY, nej men asso jag kommer dö :o

nej nu ska jag dra mig bort mot spegeln och först
*platta håret
sen till sängen och
*plugga matte
*äta choklad
och sen sova...


haha, kolla min chokladkalender jag fick av mamma idag ^^

inte för jag gillar hello kitty då men... spela roll samma choklad som i dom andra kalendrarna! + så vill jag ha en för att det är gått med choklad och mysigt att öppna på morgornarna!
skitsamma GODNATT PÅ ER! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback