M-21.35

back on track!

fan vad glad jag är! de måste vara du som sänder signaler från ovan ♥
sitter och lyssnar på julmusik så hilmla mysigt!
är så hilmla peppad inför julen! bara 4 dagar kvar nu ;o
känns inte som jul riktigt än, men på torsdag kväll ska vi klä julgranen *tradition i vår familj att kläden kvällen före*,
jag älskar!
för den delen älskar jag julen överhuvud taget, julen betyder mkt för mig! Familjen samlas och alla är på strålande humör!

idag på fg tittade vi på en av walt disney's bästa filmer, Lejonkungen! Jag bara älskar den filmen, jag grät när mostafa dog xd
emma tyckte nog de var ganska kul när jag satt där och grät, för hon satt och skratta åt mig...
nu ska jag fortsätta poppa musik och vara gla'
ska nog hinna med och slänga in ett inlägg innan jag kryper till sängs! ♥

farfars julgran (:

några sköna jullåtar
Werner & Werner – Vår julskinka har rymt
Busungarna – Tomten jag vill ha en riktig jul
Babsan – Alla dessa jular
José Feliciano – Feliz Navidad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback