M-18.24

ännu en fullspeckad helg ;o
därför har de mest blivigt emma som fått underhålla er (:
därimot håller jag fullständigt med om headern, måste verkligen ta och fixa den snart!

Jag är f*n helt hopplös! Nu har jag gått och blivit kär i någon jag antagligen aldrig kommer få -.-
ibland blir jag faktiskt väldigt trött på mig själv!
nog om de,
för ett litet tag sedan åt jag min hemmagjorda glass xd
den vart ganska god faktiskt! + att den är superenkel att göra oxå!

nu sitter jag här och pratar med världens bästa emma, som jag för övrigt har gjort hela dagen!
mickan o emma goes dampiga xd

nej, vi hörs senare puss

tänker på dig♥
Red Hurley – Broken Road
sjukt fin låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback