M-21.19

har inte haft tid, lust lr ork att bloggat ngt den här veckan, har haft annat att göra ;)
igår var jag hemma hos syster, vi bakade bullar o ett pepparkaks hus. Nåja, på god väg, men de gick sönder så vi gav upp och slängde det ^^ 
jag var där till halv 12 ;o
halv 11 gick syster & henrik och la sig, så jag fick ligga i soffan och titta på tv medans jag väntade på mamma och pappa som vart på konsert...
Tror ni jag är någe trött nu lr? -.-
fan sitter här och håller på att somna, skulle föresten inte förvåna mig om jag somnade här framför datorn xd
nu kankse inte de här inlägget blev så värst intressant men hoppas ni orkade läsa (:
säger väl godnatt för jag kommer nog inte orka skriva ett till inlägg innan jag går och lägger mig,
puss


kärleken jag har för dig är obeskrivlig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback