M-23.54

idag åkte jag, mamma och pappa till Mora för vi skulle shoppa och sen var de nån tävling...
tror de vart en tröja till pappa och en klapp till kusinen....
när vi hade handlat klart gick vi och fikade, mums!
sen var de den där tävlingen, dom skulle lotta ut presentkort,
de var asmkt folk ;s
och såklart vann vi inte så stod där och frös om tårna i en halvtimme helt utan resultat -.-
mina tår var så kalla så dom gjorde ont :(
när vi äntligen satt i bilen på väg hem sa dom på raidon att de inträffat en olycka mellan Mora och Rättvik, så vi stod i bilkö i 30-40 min...
men tillslut kom vi hem!
nu sitter jag här och ska nog stänga av datorn innan pappa kommer och blir sur för att jag sitter här :/
väldigt tråkigt inlägg men hoppas du orka läsa de (:

btw. kul att våran statistik stigt (y)
hörs imon kram på er
!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback