E -21.46

Maria Michaela Danielsson Salmons ! ♥

från vaggan till graven.
du är min syster, många säger att man är systrar när man är bästavänner men liksom vi är systrar på rikitgt så äre bara!
vi har kännt varandra sedan vi var 1år och är lika tajta nu.
det måste betyda något! & jag kommer aldrig släppa dig ifrån mig.
du är min halva, den jag kan berätta allt för.
du betyder så grymt mycket för mig & ingen kommer någonsin kunna ta din plats ur mitt hjärta ! aldrig i livet att jag skulle lämna dig. ♥

men jag vet också att jag kan vara bitchig och sur ibland.
men ibland är man sån och jag är glad över att du tar mig som jag är ändå!
för utan dig mickan så klarar jag mig inte.. du är min livskraft!
och det som är så bra mellan oss är att vi aldrig har varit riktigt osams liksom som att vi inte har pratat med varandra alls, vi blir alltid sams 1timme efter vi bråkat.
vi kan liksom inte vara ifrån varandra längre och den tiden vi är ''osams'' så känns det som år och att det aldrig kommer bli bra tills man börjar prata igen!
din röst får mig att le, när jag är ledsen så behöver jag bara höra din röst och då blir jag glad igen & det bästa med dig är att du är dig själv!


mickan,
var alltid dig själv.. var alltid den michaela salmons som jag lärt känna!
alla borde ha en vän som dig.
då skulle världen inte vara som den är med : bråk. och bråk går till slagsmål = mord och liksom om alla hade dig som vän så skulle allt och alla vara bra.
lägg det på minnet! haha men det är så för du är verkligen bäst! ♥

när vi var små så gick vi på toa tillsammans,sov hos varandra varje helg,lekte varje dag & jag saknar verkligen den tiden för allt var så underbart då.
men nu har vi gått vidare, eller liksom vi sover hos varandra ganska ofta eller hemma hos dig (mitt andra hem) och vi är ju med varandra rätt ofta :)
och det är verkligen bra!
det är skönt att veta att man har ett andra hem.. känner mig alltid välkommen och dom är så snälla och tar mig som doms egna barn :) ♥
jag älskar verkligen familjen Salmons!

& Mickan kom alltid ihåg att jag älskar dig mest!
ord går liksom inte att beskriva hur bra duär... men det viktigaste är att du ska veta att jag älskar dig! även om jag kanske inte säger det så ofta i verkligheten.
men med dig mår jag alltid bra!
och jag lovar jag ska bättra mig, ♥
Små & söta:

Emma,Mickan

1års sedan ungefär:

NU:

MICHAELA & EMMA DANIELSSONSALMONS. forever


Kommentarer
Postat av: Linda

nej? :o

ni är så söta! :)

&jag älskar er <3

2010-12-13 @ 15:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback