E -00.57

godkväll eller vad man säger denhär tiden på dygnet..?

förlåt för dålig uppdatering idag men jag sov hos mickan igår &
ingen av oss orkade blogga och vi vaknade runt 10,åt frukost..
sen åkte jag hem runt 1,duschade & tog det lite lugnt för var sjukt trött!
åkte ner till mickan igen runt halv 4 & sedan kom även saga... vi fixade oss till halloween-discot på fg, sen gick vi ner dit runt 10 över 5 kanske..
sen har vi vart där tills 9 ungefär & sen åkte jag hemifrån mickan halv 10!
& har inte orkat skrivit något inlägg för'än nu.. FÖRLÅT igen!
men nu vet ni varför
jag/vi inte har skrivit något.

sitter här & målar naglarna med en slarvig knut på huvet & pyjamas.. hihi
har nyss tvättat av allt smink och det var väldigt skönt att få av sig allt!
men nu ska jag måla klart naglarna sen göra en kopp te eller choklad sen sova..
vi hörs imorgon, nattnatti

google pic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback