E -16.07

kom alldeles nyss hem.. & har ätit för åt inget i skolan så jag va as hungrig!
på elevens val idag så var musiken inställd = håltimme.
så slutade vid 1 ist för kvart över 3 :)
men jag och johan gick till fg och sen gick vi o va med tony lite.
sen kom johans buss så han åkte & tony skulle till patrik så jag gick hem...
euuuuuw, det kom en och pratade med mig när jag gick :o
fett scary! men tänker inte skriva vem det var..
iallafall kom en av mina släktingar efter halva vägen så jag fick skjus hem då.
men nu ska jag kolla vidare!
vi hörs sen & förlåt om det blev ett konstigt inlägg men är sjukt trött för jag somnade inte förens kvart över 2 inatt & jag skulle ju upp 06.15 :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback