E -16.30

tjenatjenamittbena?

idag slutade vi 14.20 ..fett skönt!
åkte med mickan hem efter skolan,gjorde lite varm choklad sen kom mamma och hämtade mig typ direkt när vi hade druckit upp så jag åkte hem då.
åt lite mat, sen gjorde jag en kopp varm choklad igen... men det va så kallt :(
nu sitter jag här och myser med choklad & nöt-kräm, super najs och en till sak som är najs är att jag chattar med Linda också för hon är så sjukt bra! loveu min lilla banan, <3
men nu pallar jag inte skriva nå mer!
PUSS

haha, så snyggt... min lilla nöt-kräm puss på dig!
det där lät konstigt men iaf ? O_o



Kommentarer
Postat av: Linda

aw! :')

älskar dej min lilla moango, till tusen! <3

2010-11-18 @ 16:34:52
URL: http://murmanlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback