E -18.45

idag hade jag omprov sista två timmarna men dom som hade musik på EV fick sluta när dom var klara för dom hade hål.. men dom andra fick gå på lektion ^^
iallafall så hade jag inte tränat något alls så gick nog inge bra, kommer säkert få lov att göra om en sista gång igen!
SUCK på det men men..
gick till bussen när jag var klar och hann precis med 14.10 bussen, great!
så stack till fg efter skolan.. var där till 5 sen lekte jag,mickan & saga lite i snön.. eller lekte vi hade snöbolls krig typ men det var fett kallt :(
åkte hem, gjorde mat & nu sitter jag här.. ont i magen :/
& chattar med lindabebi (L)
men nu ska jag gå och duscha sen tvn.. hörs senare!
PUSS




Kommentarer
Postat av: Linda

emmababy! (L)

loveuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2010-11-22 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback