E -18.49

har nyss druckit te och ätit lite.
var på fg till kvart i 6 ungefär sen kom pappa och hämtade mig..
vart lite film där idag också men först var vi och kollade på låtprojektet! tänk att det är inte långt kvar tills det är min tur att stå där eller jo det är det väl.. men åren går ganska fort faktiskt.
nej men nu ska jag sluta och prata om det.. ist ska jag gnälla lite på en annan sak haha! det är så att jag börjar blir sjuk som jag sakt länge... när jag kom hem tyckte mamma att jag skulle kolla om jag hde feber och jag hade 38grader feber sen har jag ju ont i halsen + att jag fortfarande har ont i huvudet OCH jag har fått ont i båda öronen också typ som ''lock'' .. inte bra!
får se om jag stannar hemma imorgon! det skulle vara ganska skönt och behövligt.
har ringar runt ögonen och är väldigt ''seg'' i kroppen..
ska gå och duscha nu och se om det blir bättre!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback