E -19.46

hejhejhallå!
sitter här & chattar,webbar & pratar med mickan på msn..
har nämligen köpt en ny webbkamera idag, den funkar sisådär.. eller ja jag trodde att den skulle vara lite bättre kanske men jaja, bättre än min gamla iallafall!

idag på framtidsmuseét var det rätt så roligt faktiskt!
vi började med att kolla på ngt i ett helt runt rum... sen fick vi bygga solcells bilar, jag & mickan jobbade tillsammans och ja.. haha det gick inte så bra ^^ men vi försökte iallafall!
sen efter det fick vi gå runt i ett rum och svara på lite frågor. efter det åt vi det vi hade med oss.. sen fick vi göra vad vi ville så alla gick runt & provade lite grejer!
hahah, det var riktigt roligt... fast äckligt också! vi fick kolla i toaletter på en toalett utställning haha det var inte så mysigt kan jag då säga!
men det fanns massa roliga saker jag och mickan provade på :)
sen åkte vi hemmåt runt 1 efter 2timmar, skönt!
men vi missade bussen precis i falun och nästa gick inte förens om en timme så vi fick gå runt på stan och chilla lite så jag köpte min nya webbkamera då.
sen åkte vi hem, eller jag,mickan,johan åkte till fg och hade det riktigt roligt ^^
sen kom becci också, vi drog typ ut direkt i snön för det snöade då! haha
drog hem runt halv 6 typ och sen dess har jag setat här framför datorn och latat mig.

men nu blir det att ta en lång,skön,varm dusch + träna lite till engelskaläxan som är på onsdag.
vi hörs när jag är klar med allt ! :)

HOPPAS VERKLIGEN ATT NI ORKADE LÄSA! det vart lite långt..

såhär funkar min webbkamera! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback