E -20.13

kom typ nyss hem från fg... just nu sitter jag och dricker iskall mjölk & äter på en lussebulle som jag fick ta med mig hem! gott gott.
var en sjukt bra kväll nere på fg faktiskt!
bakade när dom ''mindre'' fick vara där sen när vi vart klara så kollade vi på twilight - new moon för dom hade köpt in massa nya filmer :)
åååå, va mysigt det var men skulle hem 20 i 8.. menmen har haft det jätte bra idag :)
nu väntar duschen på mig, fyser som vanligt... jag håller nog på att bli sjuk! för idag på fg kändes det som att jag hade feber sen hade jag ont i huvet & frös.
nu fryser jag och har fett ont i huvet, gud vad det är jobbigt!
men vi hörs senare iallafall :)
LATEEEERO

saknar sthlm & sommaren :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback