E -21.44

hellooooo, nu sitter jag hemma hos mig utan mickan... tråkigt!:(
haft super kul med henne & jag har faktiskt sovit där nästan varje dag.
hihi, men det har varit mys!
vi somnade eller somnade och somnade... vi släckte lampan halv 3 inatt ^^
& jag vaknade runt halv 10, men mickan låg o sov så jag tänkte
''ÄH, jag kan också sova ett tag till! :D''
men då vaknade hon en kvart senare o då vaknade jag också..
fast vi gick inte upp förens halv 11, då åt vi frukost,dunkade musik och sen gick vi och klädde på oss,fixade oss sen gick vi ner till fg..
kollade på film,bakade snabbkola & myste till 5 då det stängde idag :(
BUHUUUUUUUU, och det är inte öppet imorgon :'(

iallafall just nu sitter jag & fixar mina naglar som såg FÖRJÄVLIGA ut !
men nu blir det lite bättre iallafall.
vi hörs senare för nu ska jag fortsätta med naglarna & dricka cola.. sen duscha om jag orkar, eller nej det får bli lite senare när jag har tid & ork ^^
men puss så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback