M-19.56

fullt upp i helgen, drf jag inte bloggat :(
snart ska jag gå och titta på ung & bortskämmd,
sitter och tjockar i mig godis som jag köpte idag när vi var i borlänge, framtidsmuséet.
var faktiskt över förväntan roligt, de roligast är nog att jag och emma SUGER på att bygga solcellsbilar! xd HAHA
vi fick bla. gå runt själva i en timme, då emma hittade ett rum med 3 toaletter i, fyfan, i mittentoan var de äckligast, var typ som spya ;o (det var en utställing så det var meningen, det var glas så man inte kunde röra det)
sen när vi skulle åka hem missade vi jävla buss helvetet med 30 sek lr nått ;s
så vi fick vänta i en timme innan nästa buss kom, så länge gick vi på stan (:
när vi kom till gbo var klockan runt 14.30 kankse...
FG hela kvällen innan det blev snöbollskrig, mohahhahahaah :D

nä, puss på er <3


pic by me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback