M-22.24

tänkte oxå passa på att slänga in ett inlägg (:
Som sagt sitter jag här UTAN min Emma, hemskt:(
har vart supermysigt dom här dagarna!

HAHA
Igår när jag skulle fixa i min säng för att vi skulle spela kort drog jag bort mitt täcke, och gissa vad som låg där ;o
ETT PAKET!
helt underbart hur glad jag blev! Emma hade gömt de där när hon kom igår ^^
Hon sa att det var en "försenad födelsedagspresent", hon är såååå gullig! :')
I alla fall så fick jag en jätte gullig skylt, som det står "TÄNKER PÅ DIG" på, så nu hänger den ovanför min säng :D
Tack snälla Emma <3
ps. kan slänga in en bild på den sen :)

Imorgon ska jag upp tidiggt och sen åka iväg till älskade mormor och morfar (L) Myyyysmys på högsta nivå!
Nä nu ska jag.... Inget bra svar på de påståendet xd
menmen, hittar väl på nått, datorn blir de i alla fall :P

Juste nu har mamma gjort klart min "halsduk" en sån här man snurrar 2 varv runt huvet :p

heidoo


min halsduk <3

min present <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback