M-20.00

idag efter skolan gick jag hem (:
smsade med saga och sa att hon kunde komma förbi och äta amerikanska pannkakor...
när allt var klart var de bara en halvtimme kvar tills fg stängde, men saga skulle absolut dit -.-
de emma menade med vårat "snöbolls krig" var mer att det var jag som kastade på saga och emma (A)
aja, när emma åkte hem var de meningen att jag oxå tänkte gå hem, men istället hamnade jag hemma hos saga ;p
mkt trevligt! <3

just nu sitter jag och dunkar muusik :D
nu är de ung & bortskämd, ngn mer som följer ?
kan slänga in receptet på amerikanska pannkakorna efter tvn ;)

bilder:





tadaaaaaa :D




Kommentarer
Postat av: emma

våra chokladpannkakor är godast :K <3

2010-11-22 @ 21:10:52
URL: http://salmonsdanielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback