M-23.27

slänger in ett snabbt inlägg innan de blir att fixa sig inför natten :)

är ganska trött, gick upp kvart över sju ;o
åkte med sabbe till tandläkaren, fyfan, var typ jag som var mest skrajj fast jag bara satt bredvid xd hahah
sen åkte jag till mormor och morfar och åt och myste (:
åkte så tidigt till mormor för att morfar skulle hem till oss och klippa vårat äppelträd,
så åkte typ hem vid 1 tror jag...
Vi lämnade av morfar hemma hos oss, gick in och sa till mamma att jag följde med mormor till ica maxi och handlade lite :)
sen vart det hem och fika muuums ;)
nää nu orkar jag inte skriva nå mer,
hörs imon <3

bilder från igår...




Kommentarer
Postat av: j jo joh joha johan

nice blogg vad ska man säga.. xD

2010-11-06 @ 01:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback