E -18.02

hejhej!
kom hem från fg för en stund sen..
har precis ätit och nu sitter jag och smaskar på lite godis. hihi
idag har det inte varit min dag faktiskt!
mått lite sisådär... på fg fick jag paniiiiiiiiik ont i magen & huvudet..
& mår inte så mycke bättre nu.
vi får se om jag drar till skolan imorgon eller inte!
åååååh, vi har engelska läxa till imorgon så jag måste plugga..
kul! nej verkligen inte med huvudvärk.
men nu ska jag försöka lugna ner mig & snart duscha!
vi hörs

snygg''osminkad''bild från i förrgår... HMMMMMMMM, nä'




Kommentarer
Postat av: Linda

snygg''osminkad''bild från i förrgår... HMMMMMMMM, jaa'

2010-10-10 @ 09:03:48
URL: http://murmanlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback