E -21.54

tjenaaaaaa!

sitter här och är helt slut efter en grym dag med manlika & saga!
fyfan va kul jag har haft :-)
det började nämligen med att jag satt vid datorn fick ett sms av
saga:är du vaken? :)<33
jag: ja :)<33
saga: okej, kan vi ringa? :D <33
jag: varför? :p<33
saga: men vi ringer :D<33
hörde att det ringde,mamma sa att det var manlika..
-hej :D
jag: hej :)
manlika: kan du komma till gbo o va med mig o saga idag eller? :D
jag: hmmm, kanske... (frågade mamma o det gick bra)

duschade,fixade mig... sen åkte jag ner till gbo med mamma vid 12.
när jag kom dit så sminkade dom sig till halloweengrejs, sjukt kul det var!
sen så skulle vi baka 5minuters kola, men hade inge sirap så vi gick till tempo..
dom målade i hela fejjan & jag med töntbrillor :-D
va lite coola på byn sen hem till saga o baka, muuuuuuumsigt vare!
sen kom det nå småungar som gick bus eller godis & jag fick skrattanfall(?)
hmm, vet nt varför men iaf.. vi gav dom godis sen sprang vi upp på sagas rum
& sminkade oss sen gick vi ut o gick bus eller godis i mörkret (scary typ?)
fick äpplen,godis,pengar sen gick vi till mickan o hämtade henne..
hon gick med oss en stund fick mer godis,glementiner... & pengar!
sen så gick vi till saga o delade upp allt godis sen åkte jag hem vid 7,halv 8..
kollade på ensam mamma söker & nu sitter jag här o fettar mig med godis! hehe
men nu ska jag gå o tvätta bort allt smink!
men vi hörs senare ikväll & hoppas ni orkade läsa allt! ;-)

bilder på manlika,saga,mig BÖRJAN AV DAGEN:


Senare när vi gick ''bus eller godis''(togbildernanyss):


saga,manlika o mickan sa att jag inte va läskig... :( hahaha
fast mot dom så va jag som en ängel.. dom va HELT SVARTA RUNT ÖGONEN :O
FETT SCARYYYYYYYYYY !

HAPPY HALLOWEEN ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback