M-

Jag vet jag vet! Jag bokstavligen SUGER på att blogga -.-
Men ska bli bättre, LOVAR!
Men jag har typ inte haft tid, lust lr ork...

Har fan as mkt prov i 7:an ;o som tex. idag, hade vi so-prov...
de gick ganska bra faktiskgt ;)
snart ska jag se vem som åker ut ur idol.... Sen blir de sängen, för mickan är SJUKTTRÖTT! ^^
Jag har vart trött ända sen jag kom hem från skolan så jag orkade inte komma ner till fg och vara social med emma :/ Och därför blev de inge fg i bjurs heller, för min del i alla fall. vet inte om emma åkte dit.... Strunt samma.

Imon blir de kanske att köpa vinterjacka :D jippie! då behöver jag inte frysa längre! :D :D :D :D :D
Nä nu börjar de snart P U S S, mina bruttor emma och becci <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback