E -23.54

hej, jagvet vi är rent ut sagt hela usla på att blogga.. FÖRLÅT!
ska försöka att bli bättre..

idag vart det kupolen med fg!
riktigt trevligt var det.
lite shopping & mina 3 bästavänner + fg personalen, kan det bli bättre? :-)
åkte från grycksbo klockan 17.00 & kom hem 21.15-21.30 kanske? :)
så sjukt roligt det har varit!
innan vi åkte från blge vart det donken, mumsiiiiiiiiiii.
men alla vart super mätta, haha.

imorgon så har vi sovmorgon så ska hem till mickan före skolan!
vi hörs kanske då? ;-)
ska försöka påminna mig själv att säga åt henne att vi ska skriva ett inlägg då!
men nu ska jag krypa ner i sängen & sova.
GODNATT

en liten bild på min shopping.. orkar inte ta kort på allt så vart på påsarna (a)
hihihhihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback