E -00.47

ja.. det kanske är dags för sängen nu? är trött som satan iallafall.
vid 8 drog jag ner till mickan och sedan ut på lite bus på byn med hon,alex & albin.. och vi hade grymt kul ! haha.. ojojoj.. :) bra kväll !
när jag och mickan skulle hem till henne igen runt kvart över 10 så såg vi en groda på vägen som hade typ pissat? xd så vi (jag,mickan tvingade mig) fick lov att bära över grodan som igentligen var en padda kan man säga.. vägen. och sen såg mickan en till padda så jag fick bära tillbaka förra grodan och sen fick jag bära båda till andra sidan...igen! och då PISSADE EN PÅ MIG! fatta äckligt?!?!??!
jag bara släppte den och skrek.. hahahah xd shit va vi garva!
nej nu ska jag sova, tack och hej... ? hörs imorgon ♥




Kommentarer
Postat av: Linda

SÖT!!! <3

2011-04-17 @ 09:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback