E -01.11

HEJ! :D
är hemma nu från en helt toppen bra kväll.
började ju med kalas för farmor i Sågmyra åt smörgåstårta sen lite kladdkaka och sånt till efterrätt kan man säga? sjukt gott va de.
sen åkte jag direkt till Mickan runt 6, chillade lite och sånt tills klockan blev kvart i 9 då vi mötte Saga,Manlika & Panna sen var vi nere vid majbrasan typ hela kvällen! :)
dom drog hem vid 11 då stannade jag och Mickan kvar & smällde raketer med Felix & Robert sjukt kul var det hahaha! :D
sen kom Markus,Albin,Johan,Tony,Patrik,Alex & kanske ngn mer? kommer inte ihåg.
smällde rakteter o chilla lite.
Sen RAMLADE Alex i brasan när det brann & det var bara vi barn kvar? fick typ panik! han fick brännsår så det va KÖTTSÅR TYP... ååh tycker så synd om honom. så dom gick ner till vattnet och skulle skölja av hans händer så dom lånade min mobil.. sen skulle Mickan gå för hon frös så mycket men försökte få henne att stanna sen gick hon ändå o va as orolig ju! men sen kom iaf Alex föräldrar o så.. hoppas han mår bra nu bara för tyckte jätte synd om honom alltså!
sen var de bara jag,Markus,Patrik,Tony o Felix kvar men dom sprang iväg alltså Patrik,Tony & Felix så jag o Markus gick hem till han och la oss o kolla på tv & värmde oss för va as kall.
sen kom mamma runt 12 & nu är jag hemma och har ätit lite.
ska äl hoppa in i duschen för luktar jätte mycke brandrök... usch!
men skriver mer senare iallafall & lägger upp bilder från kvällen och ska försöka få in en video från raketerna och på Mig,Mickan & Panna ! ;)
men nu DUSCHEN!

två från hemma hos mickan innan vi stack ner till brasan! ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

sötnos!! <3

2011-05-01 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback