E -12.32

Kan inte säga något mer än att jag ÄLSKAR vädret!
ja, så jävla chill väder alltså.
tänkte iallafall skriva ett litet snabbt inlägg innan jag drar ut.

vaknade för ungefär en timme sen kanske och har ätit frukost och setat här o degat när jag ändå kan vara ute och sola ? haha -.-
men ska byta om till shorts o bh.. eftersom jag solat i linne? så min mage är vit (a) haha fuuuuuuult.. men de ska jag försöka fixa nu & även sen när jag ska gå ner till gbo, då kan jag gå med uppdragen tröja.
ska iallafall ner till gbo och träffa Saga & Mickan, kanske Manlika också :)
aja nu ska jag smörja in mig i lite solkräm sen sola.
PUSSSSSS

haha för trött för att visas-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback