E -14.10

hejsan!
kom hem för inte så länge sedan efter en mysig förmiddag med min mormor i sågmyra! var inne på lager och fick min ''fisketröja/pippitröja'' sen gick vi in på bubbleroom och lite andra små affärer men inga köp på dom affärerna så vi gick och fikade.
sen åkte vi till min morbror och hälsade på ett tag..
när jag kom hem har jag hunnit fota tröjan,bytt om till shorts o linne och nu ska jag strax gå ut och hjälpa pappa för vi håller på att riva våran lada. sen ska jag bada i ån med becci! kommer bli sjukt kul men ändå kallt, får se om jag tar några bilder sen också!
men nu ska jag ladda in bilderna på tröjan och ladda upp inlägget direkt, så brb! ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

men SÖTAST I VÄRLDEN!!! :DDD <3



saknar dej pluppis <3 :(

2011-04-23 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback