E -15.44

ÄLSKAR VÄDRET!! var 19+ grader hos min farmor i skuggan ?! liksom gilla? :o
och här hemma är det just nu 17+ grader i skuggan... ååh älskar vädret alltså!

sitter och poppar massa sommar musik och chillar... *gillagillagilla*
gick super bra hos farmor och farfar... var där i 1 & ½ timme och slet... tjänade 500kr ? :o så nu ska det shoppas för min del alltså!
ska snart till affären och köpa godis med mamma sen vet jag inte vad som händer... mickan kunde inte ut på byn idag för hon skulle få främmande... :/
men hittar väl säkert på något... imorgon ska jag och becci premiärbada iallafall,kommer bli sjukt kallt men skönt tror jag! haha, vi brukar alltid göra det 1:a maj men blir lite tidigare iår.
nej nu ska jag byta kläder för dom är helt håriga efter hunden som är helt nybadad och lossar hår & från hästarna som jag myst med ute i solen.
hörs sen, puss!
saknarminMarkus !♥




Kommentarer
Postat av: Linda

sötaste i hela världen ! :D <3

2011-04-16 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback