E -17.44

hejsan!

kom hem för ett tag sen. riktigt trevlig dag/natt igår och idag! :)
somnade runt halv 7 imorse och vaknade av dom andra 10 typ.. så är liiiiiite trött just nu haha.. får se om jag somnar sittandes här ^^
iallafall igår när jag,Saga & Mickan åkte till stan drog vi direkt till MAX och köpte lyxshake choklad! as god men man blev sjukt mätt haha ;o
sen gick vi väl runt lite och jag köpte en kofta & ett tuggummi som hette HÅNGLA ;)
saga köpte typ en magtröja.. och då kom Manlika också :)
najs de! tog typ bussen hem runt 6 eller något och då drog vi direkt till tempo och köpte allt snacks jag rabbla upp igår sen till fg och sen till Saga :)
men nu ska jag äta lite hemgjord PIZZA :D
sen fota min kofta och lägga upp så hörs då! BRB

vrid på huvet ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback