E -17.46

ursäkta den dåliga bloggningen idag!
men har inte riktigt haft tid till datorn,faktiskt.
vaknade runt halv 12 gick upp,åt frukost sen solade jag ungefär en timme sen kom min kusin,morbror,mormor så satt och pratade med dom en stund.. sen solade jag ännu mer. sen så ringde min moster och frågade om jag ville komma till stallet och såklart ville jag de. så borstade alla hästarna,red Falki och tömkörde Hervar. sen hem och sola en kvart typ och sen hjälpa till o riva ladan. & NU kom jag in igen. men har haft en väldigt skön och solig dag iallafall & det känns bra! :)

nu ska jag hoppa in i duschen sen leta lite rena kläder,(äta om jag hinner) sen åker jag ner till gbo vid 7 och ska göra något på byn med mickan & Saga :)
kommer bli najs!
men nu ska jag duscha och fräscha till mig lite, PUSS
föresten! tack för alla urgulliga komentarer jag fått, ni gör verkligen min dag. ♥

haha typ lite dammig ? ^^ & osminkad -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback