E -17.52


idag efter skolan drog jag till stan sen åkte jag & mamma till en affär i falun som jag tror hette JACK & DANNY'S där dom säljer ut massa märkeskläder mycket billigare.
köpte en mjukis tröja & byxor, bilder kommer snart när jag laddat in dom i datorn och redigerat dom lite grann.. och det kommer även outfit bilder!
iallafall så påväg hem så köpte jag och mamma en varsinn magnum (någon ny smak) god var den! sen åkte vi hem och har inte gjort så mycket mer än fotat outfitbilder + mitt köp.
men nu ska jag ner och käka som jag skulle gjort för ett bra tag sen men skrev dethär inlägget åt er innan, snäll som jag är... hihi :)
föresten mickan får krya på sig som åkt på magsjuka :/ ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback