E -18.00

TIDINSTÄLLT




always friends ♥




världens finaste & snällaste person!
tack för du finns gumman.
du betyder så f-king mycket för mig vännen.
aldrig ska jag lämna dig, du är min bästabästa vän & min tvillingsyster.
du & jag,mickan ! du & jag livet ut.
du är den starkaste person jag känner, du klarar dig genom
ALLT bara du vill.
du har hjälpt mig genom mycket & jag lika så för dig & jag kommer alltid finnas för dig hjärtat
ALLTID, det vet du.. det hoppas jag iallafall att du vet.
har kännt dig så länge och vi har många år framför oss, vi ska ha så roligt! som vi alltid har tillsammans, eller jag har alltid roligt med dig iallafall.
HOPPAR DU, HOPPAR JAG.
kan inte leva utan min lilla pruttfismickilina! (mogna som bär är vi) haha.
men du ska iallafall veta att du är bäst vännen, bäst i världen.  även om jag kanske inte visar det lika ofta, så kom ihåg att jag alltid kommer älska dig Michaela.
alla dessa år med dig har varit underbara... från 1 år tilll 100 ? om inte mer,hahaha.. ellerhur? du kommer alltid vara fin även om du kommer ha grått permanetat hår när vi är gamla. för mig är du
ALLTID fin, nyvaken som trött, som sur, som ledsen, som glad, som busig!
JAG ÄLSKAR DIG MEST ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback