E -20.08

hej på er! ♥
som ni säkert ser så har jag bytt in en ny header.. om inte klicka på F5. denhär vart väääääldigt stor och jag har inte riktigt tid att minska den nu och måste komma på hur. så ska försöka fixa det lite senare,imorgon eller så... men hoppas ni tycker om den!

nu ska jag hoppa in i duschen,raka benen,smörja in mig och sen dra på mig några sköna myskläder och torka håret,måla naglarna och bara ta det lugnt och skönt! :)
imorgon är det skola.. sen på torsdag tror jag vi går halvdag och sen har vi påsklov! längtar som bara den för jag har så mycket jag vill göra.
föresten så vart det inge bad med becci idag för hon har inte kommit hem från sthlm än tror jag... så vi får göra det någongång i veckan eller kanske söndag ? :)
vi får antagligen se hur & när det blir.
men nu ska jag ta hand om mig själv & skämma bort mig, så brb! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback