E -20.16

för den dåliga bloggningen idag ni som setat vid datorn! men solen har varit framme hela dagen,inte ett moln på himmlen och stekande sol, 18+ i skuggan.
kom inte in förns nu & fick lust att sitta vid datorn.
solade ungefär en timme när jag hade ätit frukost sen drog jag på mig shorts & linne och har gått så och solat heeeela dagen, tagit kort.. och har varit till hästarna en stund nu på kvällen.
HÄRLIG START PÅ LOVET MÅ JAG SÄGA! :)
men nu ska jag ladda in bilderna i datorn & redigera dom lite sen ladda upp dom o sånt på min egna blogg men kan länka o säkert visa er någon bild här sen.
PUSS
juste... det är as mycke myggor ute så gissa om jag fått många myggbett -.-'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback