E -21.32

för den ur dåliga bloggningen idag!
men jag har inte riktigt haft tid till datorn... var på sjukhuset 10-16.00 idag sen åkte jag och träffade Markus som jag längtat efter.. kom väl hem runt 7tiden och åt lite sen väntade jag på Ida (min moster) ,bytte om sen tog vi upp hästarna till stallet och borstade lite och sådär' sen red jag på Falki som jag inte gjort på jättejättejätteee länge och det gick hur bra som helst! red i volten för Ida ... red på tygeln i skritt,tölt & trav och är riktigt stolt över Falki som inte har blivit riden på länge! & Ida tog även lite kort som kanske kan komma upp här sen om hon laddar upp dom på fb ! :)
Och när jag hade ridit så gjorde vi iordning Hervar och sedan longerade vi honom lite grann i volten... efter det så borstade vi Alda lite sen sopade jag stallet och Ida fixade morgon hö som jag tog med ner och ställde i ladan tills imorgonbitti... shit vad jag har längtat efter att vara i stallet !
nej nu ska jag ta en skön dusch & sen mysa bara! imorgon blir det skolan... :)
aja PUSSEN'

TRÖTT CHEEEEY




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback