E -21.52


är nyduschad & in smord (säger man så?) i BUS.
och ska snart föna håret & ta i något som luktar gottigott i håret sen kanske våga håret bara för det var väldigt längesen... tror de får bli så.
och ska även göra lite engelska som vi har tills på onsdag. tills imorgon har vi matteläxa också men jag var sjuk i torsdags (när vi fick den) och jag glömde den såklart idag... -.- suck!
aja hoppas inte Åsa våran lärare inte blir allt för sur, haha men det ska nog gå ändå får jag väl hoppas på.. annars får jag väl ta hem och jobba -.-
men nu ska jag kika vidare,äta något,föna håret,locka håret så har lite att göra.. sen blir det nog sängen runt 11 för är superduper trött ! somnade inte förns halv 3 inatt, sen försov jag mig en halvtimme men jag hann med allt ändå.. duktig flicka.. öh nej men jo.
GODNATT ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback