E -21.55

hej sötaste ni
just nu mår jag bra igen, har löst det mesta som hänt.
men är fortfarande lite konstig i huvet känns de som... gråtit sönder huvet ,är de en bra förklaring ? haha .. men somsagt så mår jag bättre nu.
& TACK LINDA, DET BETYDDE SÅ GRYMT MYCKET ATT JAG FICK PRATA MED DIG VÄNNEN.
ÄLSKAR DIG!!!
nu, ska jag gå ner och äta något sen försöka komma i säng för är grymt slut.
men ska mysa ner i markuströjaockså.
nej men nu ska jag dra.. hörs imorgon tror jag, för ska till sjukhuset imorgon och på onsdag så kommer vara ledig från skolan då.
GODNATT
en bild jag tog idag som redigerat, vart rätt cool faktiskt^^ :

en äkta sommarlåt som spelas nästan varje sommar, KOM SOMMAR KOM!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

emmaälskling! <3

finns alltid här för dej!

JAG ÄLSKAR DEJ! <33

2011-04-12 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback