E -21.57


sista inlägget för idag...
nyduschad & dricker cola & mår illa och har ont i magen, snälla jag hoppas verkligen inte att jag börjar bli.... tänker inte säga de ordet. för känner även den smaken ? :s USCH

menmen, väntar på att mitt hår ska torka så jag kan platta håret sen kolla lite kläder sen ska jag gå och lägga mig för shit va skönt det var att lägga sig halv 12 igår och somna nästa direkt, men när jag skulle upp imorse så ja det var inte det lättaste haha!
men nej nu ska jag deppa lite också, för har tagit slut på min Britney Spears parfym jag fick i julklapp, REDAN liksom... ååååh den som luktar så sjukt gott.... aja.
PUSS & GODNATT
& mickan får krya på sig nu också för hon är riktigt saknad! ♥♥♥

MIN ÄLSKADE PARFYM !!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback