E -22.23


... förlåt för den dåliga bloggningen idag men har inte haft lust, sorry.

idag har det varit en bra dag.. men det har blåst så grymt mycket idag så busskurer blåst ner och plåtarna på taket i skolan lyfte och satan vad det lät... usch !^^
men annars var det ganska varmt ute idag och det gillas !

men nu är det dags för mig att lägga mig i sängen med lite musik,en tidning,vatten,vetekudden för har grymt jävla ont i magen.. usch hata. & ryggen gör ont för lyckades somna med musik igår och låg på något konstigt sätt och mobilen rakt in i ryggen så vaknade typ vid 5imorse... menmen
hörs någongång imorgon för drar kanske på bio med mickan,fler & fg sen efter det drar jag nog till bjurs och träffar Linda & fler.. får se om mickan följer med också.
GODNATT

två lite fula bilder från när jag var ute och fota idag.. haha
http://danielssonsemma.blogg.se/




Kommentarer
Postat av: Linda

hihi :DDD

finis <3

2011-04-08 @ 13:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback