E -22.41

oj hejsan!
kom nyss hem från en trevlig kväll i bjurs och gbo! :)
lite hastigt runt 20 i 7 tog jag bussen till bjurs med Albin & Jeah! sen träffade vi Mia,Mickan och massa fler på korset där vi hängde ett tag.. köpte ''pop rocks '' typ något godis som poffar i munnen & man blev jätte hyper av det & skrattade och sånt as lätt haha !
sen drog vi hem med bussen 21.03 mickan hoppade av hemma hos sig och jag och Albin drog ner på byn sen ringde vi Johan & han kom och busade lite med oss.. ! :D
satan vad jag hade det roligt, skrattade typ oavbrutet haha! så sjukt bra vänner man har alltså.. sen vid 22.00 så gick jag till skolan för pappa och massa andra hade haft innebandy så åkte med han när den var slut som var då typ & nu är jag hemma. skönt de!
ska nog snart ta en varm skön & behövlig dusch ;)
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback