E -22.51

I'm home ! :)
haft en riktig toppen dag så tänkte dela med mig vad jag gjort och det kan bli några rader nu haha! hoppas ni läser de ändå! ^^

åkte till mickan först & sen åt hon,fixade sig & sen drog vi till busshållsplatsen vid halv 13.20 hoppade på bussen mot stan och sen kom becci också så vi satt och lyssnade på musik och pratade lite, kulkul! :) sen hoppade hon av vid lugnet för o träffa panna... :)
jag och mickan drog ner på stan & köpte en varsinn energydrink ,gött de. sen satte vi oss och solade lite och gick o kollade buss & träffade Linda & Millan :)
sen gick vi åt olika håll (alltså jag,mickan & linda,millan). kom tillbaka vid busshållsplatsen o kollade på folk sen kom bussen och vi satt och chillade lite, linda o millan åt jordgubbar & jag o mickan drack energydrink.. sen hoppade jag och mickan av vid drottningplan sen vidare till fg, var där ett tag sen kom Saga & sen Manlika.. åt tacos,kollade på film sen ut o åka skateboard haha ^^
sen stängde fg 9 så vi va ute vid rampen och sen kom jag väl hem vid halv 11? åt lite grillat som var kvar sen pappa o bror grillade idag, MUMS!
nu tänkte jag ta outfit bilder så kika tillbaka snart ;)
haha oj hoppas ni orkade läsa ^^



Kommentarer
Postat av: Linda

jag läste jag läste! :DDD

sötnos <3333 :o

2011-04-30 @ 09:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback