E -23.16

förlåt för dålig uppdatering idag... igen.
men vem sitter inne hela dagen när det är super fint väder?! inte jag iaf.

har varit i gbo typ hela dagen. först åkte jag ner till gbo runt 3kanske? ungefär då iallafall & var där med Saga & Mickan till kvart över 7 typ.
åkte hem och åt lite,kollade fb sen drog jag ner igen vid 8 och träffade Mickan,drog ut på byn och chillade.. gick till macken och köpte choklad & läsk, gött de.
påväg tillbaka kom Alex & Albin så vi gick lite med dom sen drog vi till mickan halv 11 och då åkte jag hem. och denhär dagen har varit helt underbart bra! :)
varmt ute & massa kompisar, det gillas.
ska nog dra ner till gbo imorgon igen, hoppas jag. jag lever där på sommrarna typ..haha! :)
men nej nu ska jag väl kolla runt lite sen sova snart tror jag för är grymt trött. & mitt ansikte bränner som bara den.. haha. skriver nog innan jag ska sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback